Film Bilgileri
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

0
Blackheart

'Quiet Place' deyince aklıma ormanda tek başına sessizliğin verdiği gerilim falan düşünmüştüm ben... Bu filmi böyle çekerek(Diyaloglar yok denecek kadar az)sanatta yenilik denemesi, eski sessiz filmlere dönüş estetiğini yakalamaya çalışmışlar(Filmde estetik olmayan tek şey küçük kızın kaşları)...=] Belki bi 'Oscar' alamaz ama(Herkesin yazdığı kurgu ve mantık hataları yüzünden)'Oscar Ödül Töreni'nde adından söz ettirceğe benziyor... Oyunculuklara gelirsek 'Emily Blunt' efsane oynamış ve diğer oyuncularda başarılıydı... Filmin verdiği mesaj bence 'İşitme engelliler için yaşam zor' tamam anladık... =] Senaryoya gelirsek umarım bu filmde doğurmaz dedim(Git başka filmde doğur be kadın)ama gel gör ki... =] Şimdi o çocuğu neden böyle bi ortamda yaptıklarını anlamaya çalışıyorum... Tamam sevişken bi çiftsiniz 'Condom', 'Birth Pills' bulamıyorsunuz mantıksız ama anladım... Çocuklarını kaybettiler, üzüldüler o yüzden bi tane daha yapmaya karar verdiler(Araştırmalara göre çocuklarını kaybeden evebeynler böyle yapıyor)gene mantıksız ama tamam anladım... Belkide kaza-kurşunu bile olabilir onuda anladımda bu bile sebep değil, neden bizi yoruyorsunuz... =] Sese ihtiyaç yok neden işitme cihazı..? Bu arada bazı arkadaşlar tahtada yeşil yazıyla 'What is the weakness' yazısını görmemiş sanırım, henüz keşfedememişler...

0
Blackheart

Son olarak... Piyonsuz 'Monopoly' ilginçti... Bağıran yaşlı adamı beğendim... =] Yaratığın dizaynı beni benden aldı(Abi o ne ya)... =] Umarım yakında sanat diye görüntüsüz film çekmeye kalkışmazlar... =]

0
tcvolcano

iyi. bide sonu olaydı.

0
Ziyaretçi

Film çok iyi. Gerilim seviyesi oldukça yüksek. Kötü yorumlara bakmayın.

0
Tura

Berbat. Tek kelime yeterli.

0
ayyuka

Gerilimin hat safhada olduğu nadir bulunan bir film. Hem korkuttu, hem üzdü, hem de düşündürdü... Ben hiçbir kusur göremedim. Sadece beş kişinin oynadığı bir film olsa bile dev oyunculukla karşılaştım. imdb puanını sonuna kadar hak ediyor. Beğenmeyen insanların film zevkinden şüphe duyarım! Kısacık sürmesi de ayrı güzel tadı damakta bırakıyor. Sadece izleyin ve izlettirin...

0
Ziyaretçi

Zaman kaybı. Etkileyici değil. Baya mantık hatası var. Sessizlikten insanların nasıl bıktığını göstermek istemiş bir keç dafa o da olmamış.

spoiler Spoiler içeren yorumu filmi izlemeden önce okumamanızı öneririz.

0
Ziyaretçi

zaman kaybı manasız bir film. emeği geçenlerin eline sağlık fakat olmasa izlemeseniz bir şey kaybetmezsiniz. her yer mantık hatası ile dolu harala gürele bir film olmuş nasıl bu puanı almış hayret ettim ve tuzağa düşerek izlemiş bulundum. hatta hep bir şeyler bekledim de olmadı olmadı olmadı. kısaca olmamış...

0
Kamil

Kısa ama etkileyici bir film. Filmden sonra evin içinde ses çıkartmamaya çalıştım.

0
Ziyaretçi

Güzel harika Ve Webte İzle yöneticilerine teşşekür ediyorum tr deki tek adam akıllı film izleme yeri bide size destek olmak için reklam koyun ama filmin üstüne değil sitede bi köşeye oraya tıklıyalım reklam olmadımı reklamlara basasım gelio filmde. <3

0
ORION

Güzel kaliteli bir film izlenir imdb puanı hak ediyor

RASTGELE FiLM İZLE

"Siteyi çok beğendim destek olmak istiyorum ama nasıl bilmiyorum" diyorsanız çok basit...

  • İzlediğiniz filmlere filmi izleyecek olanlara yardımcı olacak bir kaç cümlelik yorum yapabilir (Daha önce izlediğiniz filmlerde dahil olmak üzere)
  • Sitemizi tüm arkadaşlarınıza önerebilir
  • Çeşitli platformlarda site adresimizi paylaşabilirisiz.
  • Not: En önemlisi 1.Madde

A Quiet Place 1080p Türkçe Altyazılı izle